مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 شهریور 1402 ساعت 09:252023-09-03سياسي

واکسیناسیون بیش از 14 هزار دام سبک و سنگین در کهگیلویه


رییس دامپزشکی شهرستان کهگیلویه از واکسیناسیون بیش از 14 هزار دام سبک و سنگین علیه بیماری تب برفکی و بروسلوز در بخش های این شهرستان خبر داد.

- کرم الله کیانی در گفت وگو با خبرنگار فارس در کهگیلویه از خدمات رسانی دامپزشکی این شهرستان به مناطق محروم بخش دیشموک خبر داد و اظهار کرد: به مناسبت هفته دولت برای حمایت از دامداران مناطق محروم و صعب العبور اردوی جهادی بامحوریت واکسیناسیون رایگان برگزار شد.

رییس دامپز شکی شهرستان کهگیلویه افزود: در این اردو 12هزار راس دام سبک 60 راس دام سنگین علیه بیماری تب برفکی، 2000 راس بره و بزغاله علیه بیماری بروسلوز، ایمن سازی 43 قلاده سگ در مناطق سردسیری و صعب العبورروستاهای تنگ آسیاب، ده حیدری، دره رزی، تنگ لیتون، مونگاته، میدان، رود رش، پاتاوه آجم، سرآسیاب آجم به مناسبت هفته دولت برگزارشد.

وی بیان کرد: برگزاری اردوهای جهادی در قالب سند تحول دامپزشکی از مهم ترین برنامه های دامپزشکی کهگیلویه است.

به گفته کیانی خدمات ارائه شده به دامداران در قالب اردوهای جهادی به صورت کاملا رایگان انجام می شود و دامداران هیچگونه وجهی بابت دریافت خدمات پرداخت نخواهند کرد.

وی ادامه که در این اردوی جهادی که به مناسبت هفته دولت برگزار شد ویزیت رایگان دام ها و هم چنین آموزش چهره به چهره در خصوص راه های کنترل و پیشگی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکسیناسیون بیش از 14 هزار دام سبک و سنگین در کهگیلویه

واکسیناسیون بیش از 14 هزار دام سبک و سنگین در کهگیلویه