مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 شهریور 1402 ساعت 01:352023-09-03سياسي

اجرای برنامه های فرهنگی در مواکب اوقاف در اربعین حسینی


معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه با اشاره به ارائه برنامه های فرهنگی و تهیه اقلام مختلف برای زوار، گفت: موکب کودکان و نوجوانان با عنوان حسین سفینه النجات در سامرا برپا شده که به اجرای برنامه های فرهنگی می پردازد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران، حجت الاسلام غلامرضا عادل معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه از موکب حضرت علی اصغر و امامزادگان علیهم السلام استان مازندران بازدید کرد.

وی در این بازدید در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس، اظهار کرد: برپایی موکب و ارائه خدمت به زائران به صورت شبانه روزی در کنار حرم امامین عسکریین جای تقدیر دارد.

معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه با اشاره به ارائه برنامه های فرهنگی و تهیه اقلام مختلف برای زوار، بیان کرد: موکب کودکان و نوجوانان با عنوان سفینه الحسین در سامرا برپا شده که به اجرای برنامه های فرهنگی می پردازد.

عادل با اشاره به فعالیت 360 موکب سازمان اوقاف برای خدمت رسانی به زائران حسینی بیان کرد: این مواکب در داخل و خارج از کشور در نقاط مختلف به زائران حسینی خدمت رسانی می کنند.

وی تصریح کرد: مواکب اوقاف در مرزهای محور میرجاوه، شلمچه، چزابه، مهران، خسروی، بیله سوار و جلفا و در کشور عراق در نجف، سامرا، کاظمین و طریق نجف به کربلا خدمات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای برنامه های فرهنگی در مواکب اوقاف در اربعین حسینی

اجرای برنامه های فرهنگی در مواکب اوقاف در اربعین حسینی