مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 شهریور 1402 ساعت 00:202023-09-16حوادث

نجات کوهنورد سقوط کرده از ارتفاعات طارم


مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: با بیش از 6 ساعت تلاش توسط تیم کوهستان هلال احمر، کوهنورد سقوط کرده در بنارود طارم نجات یافت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، حکمت اله هاشمی، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: گزارش سقوط کوهنورد از ارتفاعات بنارود شهرستان طارم مرز بین استان زنجان و گیلان ساعت 12 و 52 توسط هموطنان برای امدادرسانی به ندای امداد اطلاع داده شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان افزود: بلافاصله یک تیم کوهستان از پایگاه امداد و نجات جاده ای در مسیر زنجان به تهم و تیمی دیگر از پایگاه امداد و نجات جاده ای سرخه دیزج شهرستان طارم به منطقه اعلام شده اعزام  شدند.

وی گفت: این تیم های هشت نفره از نیروهای عملیاتی همراه با یک دستگاه آمبولانس و خودروی سبک کمک دار و مجهز به تجهیزات مورد نیاز به منطقه اعزام شدند.

هاشمی ادامه داد: تیم های کوهستان پس از رسیدن به منطقه، مصدوم را پانسمان، بانداژ و تثبت کرده به شهر آب بر مرکز شهرستان طارم منتقل کردند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان تاکید کرد: تیم های کوهستان هلال احمر مصدوم را در آب بر تحویل اورژانس داده و با بالگرد دانشگاه علوم پزشکی برای مداوا به بیمارستان آیت الله موسوی زنجان منتقل شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نجات کوهنورد سقوط کرده از ارتفاعات طارم

نجات کوهنورد سقوط کرده از ارتفاعات طارم