مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 شهریور 1402 ساعت 20:152023-09-03سياسي

عنایتی خبر داد: افزایش مناسبات اقتصادی ایران و عربستان


سفیر ایران در ریاض در دهمین جلسه ستاد هماهنگی روابط اقتصادی خارجی از افزایش مناسبات اقتصادی ایران و عربستان به موازات پیشرفت مناسبات سیاسی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس، دهمین جلسه ستاد هماهنگی روابط اقتصادی خارجی روز یکشنبه مورخ 12 شهریور سال جاری به ریاست مهدی صفری معاون دیپلماسی  اقتصادی وزارت امور خارجه، معاونان و مدیران اجرایی عضو ستاد با دستور کاربررسی و پیگیری توافقات انجام شده در سفر رییس جمهور به عمان و قطر و راهکارهای توسعه روابط اقتصادی تجاری با عربستان و امارات در محل وزارت امور خارجه برگزار شد.

  در ابتدای جلسه علیرضا عنایتی سفیر ایران در عربستان با ارائه گزارشی از آخرین روند از سرگیری روابط بین دو کشور و با اشاره به سیاست همسایه محوری دولت سیزدهم، از افزایش مناسبات اقتصادی بین دو کشور به موازات پیشرفت مناسبات سیاسی خبر داد و افزود: تمام تلاش ما در این دوره تقویت مناسبات با همسایگان در زمینه های تجاری و اقتصادی ،حمل و نقل و سرمایه گذاری بوده است که تا حدود زیادی به موفقیت دست یافته ایم.

  وی همچنین فضای همکاری بین ایران و عربستان را با  توجه به اراده رهبران دو کشور آماده خواند و ادامه داد: باید با پروژه های دقیق، روشن و حساب شده بتوانیم کار با عربستان را پیش ببریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عنایتی خبر داد: افزایش مناسبات اقتصادی ایران و عربستان

عنایتی خبر داد: افزایش مناسبات اقتصادی ایران و عربستان