مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 شهریور 1402 ساعت 00:102023-09-17سياسي

هشدار دادستان شاهرود به برهم زنندگان امنیت عمومی


دادستان عمومی و انقلاب شهرستان شاهرود به برهم زنندگان امنیت عمومی هشدار داد که با برخورد قاطعانه دستگاه قضایی مواجه خواهند شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شاهرود، سیدحسن میرکمالی، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان شاهرود اظهار کرد: شاید بتوان اغتشاش گران سال گذشته را فریب خورده تلقی کرد؛ اما کسانی که در تجمع های غیرقانونی امسال در میدان ها حاضر می شوند و علیه نظام شعار می دهند، به طور عمد و با علم و آگاهی اقدام به تجمع، اغتشاش و حرمت شکنی می کنند.

آن ها را دیگر معترضان نسبت به حقوقشان نمی دانیم؛ بلکه این افراد کسانی هستند که می خواهند به ارکان نظام ضربه بزنند.

وی با بیان اینکه برخی افراد که به عنوان پیشرو در اغتشاشات حاضر و زمینه تهییج، تشویق و سازمان دهی دیگران را فراهم می کنند، با عنوان اتهامی محاربه، تحت تعقیب قرار خواهند گرفت، اظهار کرد: این افراد با سرویس های جاسوسی بیگانه و گروهک های ضدانقلاب ارتباط دارند و برنامه های آنها را اجرا می کنند و چنانچه حداقل سه نفر دسته ای را با هدف برهم زدن امنیت تشکیل دهند، مطابق ماده 498 قانون مجازات اسلامی مصوب 1375 از 2 تا 10 سال محکوم می شوند.

میرکمالی با اشاره به اینکه هر کس علیه نظام جمهوری اسلامی ایران به هر نحو فعالیت تبلیغی نماید، مطابق ماده 500 قانون ذکرشده به حبس از سه ماه تا یک سال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار دادستان شاهرود به برهم زنندگان امنیت عمومی

هشدار دادستان شاهرود به برهم زنندگان امنیت عمومی