مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 شهریور 1402 ساعت 06:502023-08-27سياسي

اجازه تعرض به «شاهوار» را نخواهیم داد/ پیگیری مطالبات مردمی


مدیرکل میراث فرهنگی استان سمنان با بیان اینکه ثبت شاهوار در فهرست ملی در زمره مطالبات مردم استان بود که خوشبختانه انجام شد، گفت: اجازه تعرض به منابع طبیعی این منطقه را نخواهیم داد.

- امیر کرم زاده در گفتگو با خبرنگار مهر ، همزمان با هفته دولت ضمن بیان اینکه میراث فرهنگی در سالی که گذشت با توجه به اعتبارات سفر رییس جمهور و حمایت مسئولان استانی، توانستیم 115 پروژه عمرانی مطالعاتی را داشته باشیم، بیان کرد: در دولت سیزدهم خوشبختانه نگاه ویژه ای به مقوله میراث فرهنگی و گردشگری در استان شکل گرفته است.

وی با بیان اینکه در یک سال اخیر تلاش کردیم که بر روی مطالبات مردم نیز در بخش های گردشگری تمرکز داشته باشیم، افزود: یکی از مطالبات مردم پروژه گردشگری درمانی، آب گرم سمنان محسوب می شود که سال ها مغفول مانده بود و علی رغم توان و مزیت بالای اقتصادی که داشت، از آن بهره برداری نمی شد.

احیای طرح گردشگری آب گرم مدیرکل میراث فرهنگی استان سمنان بیان کرد: مطالعات مسیر دسترسی آب گرم از سمت افتر سرخه و شهر سمنان به پروژه مذکور با اعتبار دو میلیارد تومان به انجام رسیده و میخ کوبی طرح و مسیر نیز انجام شده است لذا امیدواریم که بتوانیم با بهره برداری هر چه سریع تر از این طرح اقتصاد گردشگری، هم در زمینه جذب گردشگر درمانی و هم اشتغال زایی موفقیت های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجازه تعرض به «شاهوار» را نخواهیم داد/ پیگیری مطالبات مردمی

اجازه تعرض به «شاهوار» را نخواهیم داد/ پیگیری مطالبات مردمی