مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 شهریور 1402 ساعت 09:002023-08-27دانش

ثبت نام جذب هیأت علمی در دانشگاه ها آغاز شد


زمان ثبت نام برای شرکت در فراخوان جذب اعضای هیأت علمی آغاز شد و این مهلت حدود 2 هفته ادامه دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری فارس، اولین فراخوان جذب اعضای هیأت علمی در سال 1402 دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی آغاز شد و تا پنجشنبه 16 شهریورماه ادامه دارد، این فراخوان دارای دو ویژگی خاص نسبت به فراخوان های قبلی است.

طبق اعلام وزارت علوم، برای اولین بار این فرصت فراهم شد تا دانش آموختگان دکتری که فاقد کارت پایان خدمت هستند و یا در حال طی دوره خدمت نظام وظیفه هستند به شرط نداشتن غیبت، در فراخوان جذب شرکت کرده و وارد رقابت جذب شوند.

طبق قول مساعد ستاد کل نیروهای مسلح به مسؤولان وزارت علوم، این مشمولان اگر موفق به طی فرایند جذب دانشگاه ها شوند به عنوان عضو هیأت علمی پیمانی محسوب شده و دوران تعهد خدمت وظیفه را در دانشگاه طی می کنند.

همچنین برای اولین بار قبل از آغاز فراخوان، مجوز های استخدامی از سازمان های امور اداری و استخدامی و برنامه و بودجه اخذ شده و برای افرادی که فرآیند جذب را طی کنند و حکم تأیید هیات مرکزی جذب را دریافت کنند بلافاصله ردیف استخدامی تعریف می شود.

ظرفیت پذیرش در این دوره حدود 1600 عضو هیات علمی در دانشگاهای دولتی و حدود 1400 عضو در مؤسسات غیر دولتی است و این امکان فراهم شده است که افرادی که جزء سه نفر اول فراین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت نام جذب هیأت علمی در دانشگاه ها آغاز شد

ثبت نام جذب هیأت علمی در دانشگاه ها آغاز شد