مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 شهریور 1402 ساعت 14:002023-09-19اقتصادي

بهره برداری از بیمارستان 128 تختخوابی اسدآباد ظرف دو سال آینده


رییس دانشکده علوم پزشکی اسدآباد از بهره برداری پروژه بیمارستان 128 تختخوابی امیرالمؤمنین(ع) این شهرستان ظرف دو سال آینده خبر داد.

- ایسنا/همدان رییس دانشکده علوم پزشکی اسدآباد از بهره برداری پروژه بیمارستان 128 تختخوابی امیرالمؤمنین(ع) این شهرستان ظرف دو سال آینده خبر داد.

دکتر الهه عزتی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: در حال حاضر این طرح در مرحله تخریب و خاکبرداری بوده و پیشرفت فیزیکی اسکلت آن 15 درصد است و پیش بینی می شود این پیمانکار پیشرفت فیزیکی مرحله اسکلت آن را به 50 درصد پیشرفت برساند.

وی با بیان اینکه این بیمارستان 128 تختخوابی شهرستان در هفت طبقه احداث خواهد شد، افزود: طرح فوق برای تکمیل صددرصدی به اعتباری افزون بر 800 میلیارد تومان نیاز دارد.

عزتی اعتبار تخصیصی فعلی این پروژه را افزون بر 20 میلیارد تومان از محل اعتبارات ملی و بودجه عمومی دولت برشمرد و خاطرنشان کرد: اعتبار لازم به صورت مرحله به مرحله به پروژه تخصیص یافته و توسط شرکت مادرتخصصی این اعتبار برای احداث و ادامه روند عملیات اجرایی طرح هزینه می شود.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: یکی از پروژه های مهم این دانشکده راه اندازی مرکز رشد و فناوری سلامت بوده که کارهای مجوز و موافقت آن انجام گرفته و منتظر صدور مجوز آن هستیم که با صدور مجوز این مرکز راه اندازی خواهد شد ضمن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از بیمارستان 128 تختخوابی اسدآباد ظرف دو سال آینده

بهره برداری از بیمارستان 128 تختخوابی اسدآباد ظرف دو سال آینده