مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 شهریور 1402 ساعت 12:502023-09-09اقتصادي

آزادسازی 194 زندانی توسط یک خیر اصفهانی


رییس ستاد دیه استان اصفهان، با اعلام اینکه یک خیر قدیمی داریم که از سال ها پیش شروع به کمک برای آزادسازی زندانیان کرده و تاکنون تعداد آزادسازی زندانیان را به 194 نفر رسانده است، - ایسنا/اصفهان رییس ستاد دیه استان اصفهان، با اعلام اینکه یک خیر قدیمی داریم که از سال ها پیش شروع به کمک برای آزادسازی زندانیان کرده و تاکنون تعداد آزادسازی زندانیان را به 194 نفر رسانده است، گفت: در حال حاضر حدود 800 زندانی جرایم غیرعمد و مالی در زندان داریم که مردم می توانند کمک و زمینه آزادسازی آن ها را فراهم کنند.

اسدالله گرجی زاده در گفت وگو با ایسنا، در خصوص آمار آزادسازی زندانیان در ماه محرم و صفر، اظهار کرد: مردم اصفهان به مناسبت عزاداری اباعبدالله الحسین(ع) از ابتدای ماه محرم تا اربعین حدود 80 نفر زندانی جرایم غیرعمد و مالی را به صورت مستقیم و غیرمستقیم آزاد کردند.

وی افزود: خیران بسیار خوبی هم در آزادسازی این زندانیان همراه و کمک ما شدند، یک خیر قدیمی داریم که از سال ها پیش شروع به کمک برای آزادسازی زندانیان کرده و تاکنون تعداد آزادسازی زندانیان را به 194 نفر رسانده است.

رییس ستاد دیه استان اصفهان، گفت: این خیر اصفهانی که از سال ها پیش شروع به کمک به ستاد دیه کرده است، چند روز پیش باعث آزادسازی 10 نفر دیگر از زندان شد که بیشتر این افراد زندانیا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزادسازی 194 زندانی توسط یک خیر اصفهانی

آزادسازی 194 زندانی توسط یک خیر اصفهانی