مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 شهریور 1402 ساعت 10:542023-09-20اجتماعي

شکوفه های کرمان به دبستان رفتند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، صبح امروز و همزمان با سراسر کشور جشن شکوفه ها در دبستان های استان کرمان برگزار شد و بیش از 77 هزار کلاس اولی به مدرسه رفتند.

علی شاهمرادی رییس آموزش و پرورش ناحیه یک کرمان در آیین جشن شکوفه ها در محل دبستان دخترانه شهدای خیابان گلدشت اظهار داشت: والدین اگر دنبال پیشرفت بچه ها هستند باید پیوند بین اولیا و مربیان مدرسه برقرار باشد تا شاهد این باشیم دانش آموزان در آینده کشور موثر باشند.

وی ادامه داد: جشن شکوفه ها همزمان با سراسر کشور در مدارس استان کرمان هم در حال برگزاری ست و امیدوارم این روز یک روز به یادماندنی برای نونهالان عزیز باشد.

رضا رضایی نیز اظهار کرد: بیش از 16 میلیون دانش آموز در کشور داریم که یک میلیون و 700 هزار نفر پایه اولی هستند.

وی بیان داشت: بیش از 77 هزار کلاس اولی در استان کرمان به مدرسه می روند و از امروز سال تحصیلی برای این دانش آموزان آغاز می شود.

مدیرکل آموزش و پرورش کرمان ادامه داد: 6 هزار مدرسه در استان کرمان داریم و تعلیم و تربیت در مدارس از شنبه اول مهرماه آغاز می شود.

وی عنوان کرد:  شعار سال تحصیلی جدید همه با هم یکصدا ایران، مدرسه قوی، ایران قوی است و باید تلاش کنیم ایران را قوی کنیم و با درس خواندن بچه ها ایران قوی می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شکوفه های کرمان به دبستان رفتند

شکوفه های کرمان به دبستان رفتند