مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 شهریور 1402 ساعت 10:402023-08-30فناوري

رشد 7 درصدی ضریب نفوذ تلفن همراه در اردبیل


مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان اردبیل گفت: در دولت سیزدهم رشد هفت درصدی ضریب نفوذ تلفن و اینترنت همراه را در استان اردبیل شاهد هستیم.

- شهریار سرداری در گفت و گو با خبرنگار مهر ، اظهار کرد: 92 پروژه ارتقا و سایت جدید ارتباطی تلفن همراه با استفاده از تکنولوژی چهار گیگابایت در روستاهای بالای 20 خانوار استان اردبیل را شاهد هستم.

وی از آغاز عملیات اجرایی ایجاد یا ارتقای سایت های ارتباطی تلفن همراه با تکنولوژی جدید خبر داد و تصریح کرد: 198 روستای بالای 20 خانوار استان از این زیرساخت بهره مند می شوند.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان اردبیل گفت: در دولت سیزدهم اتصال مدارس شهری و روستایی استان را به شبکه ملی اطلاعات شاهد هستیم تا مدارس و مراکز علمی بتوانند از این زیرساخت بهره بگیرند.

سرداری افزود: طرح احداث شبکه فیبر نوری روستایی به طول یک هزار و 211 کیلومتر در سطح استان اجرایی و عملیاتی شده است.

سرداری در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: آغاز عملیات اتصال منازل به فیبر نوری برای دسترسی مردم به پهنای باند بیشتر در دستور کار اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان اردبیل قرار گرفته است.

وی با اشاره به 10 اقدام برجسته اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان اردبیل از ابتدای دولت سیزدهم تا شهریورماه سال جاری اضافه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد 7 درصدی ضریب نفوذ تلفن همراه در اردبیل

رشد 7 درصدی ضریب نفوذ تلفن همراه در اردبیل