مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 شهریور 1402 ساعت 21:502023-08-26سياسي

بهره برداری از 6 پروژه پایانه فراوری پسته در خراسان رضوی


با حضور استاندار خراسان رضوی و جمعی از مسئولان استانی به طور همزمان 6 پروژه پایانه فراوری پسته در شهرستان های مختلف به بهره برداری رسید.

- ایسنا/خراسان رضوی با حضور استاندار خراسان رضوی و جمعی از مسئولان استانی به طور همزمان 6 پروژه پایانه فراوری پسته در شهرستان های مختلف به بهره برداری رسید.

مشاور و مدیر حوزه ریاست سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی شنبه 4 شهریورماه در این مراسم که در خلیل آباد برگزار شد، افزود: همزمان با هفته دولت 6 پروژه پایانه ضبط پسته در شهرستان های خلیل آباد، بجستان، جوین و گناباد افتتاح می شود.

محمد صبور اظهار کرد: برای راه اندازی شش پروژه پایانه ضبط پسته در شهرهای خراسان رضوی 65 میلیارد تومان هزینه شده است که 45 میلیارد تومان آن سرمایه ثابت و 20 میلیارد تومان دیگر نیز از محل سرمایه در گردش تأمین شده است.

وی با بیان اینکه امروز سه واحد جدید پایانه ضبط پسته در شهرستان خلیل آباد به مجموعه 18 واحد قبلی اضافه شده است، افزود: سه واحد جدیدی که امروز در این شهرستان افتتاح شدند در مجموع 1700 تن به ظرفیت فراوری جدید پسته شهرستان خلیل آباد و خراسان رضوی اضافه شد.

مدیر حوزه ریاست سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی عنوان کرد: کارخانه پسته پاک کنی خلیل آباد امروز با حضور جناب استاندار خراسان رضوی به نمایندگی از سایر پروژ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از 6 پروژه پایانه فراوری پسته در خراسان رضوی

بهره برداری از 6 پروژه پایانه فراوری پسته در خراسان رضوی