مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 شهریور 1402 ساعت 22:162023-08-24سياسي

حضور رییس مجلس الجزایر در مدرسه ناصریه اصفهان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، ابراهیم بوغالی رییس مجلس ملی مردمی الجزایر به همراه هیأت همراه و علی عروج سفیر این کشور در مدرسه گردشگری ناصریه اصفهان حضور پیدا کردند و در جریان فعالیت های گردشگری و بین المللی این مدرسه قرار گرفتند.

  ابراهیم بوغالی سؤال هایی درباره دلیل و نحوه فعالیت مدرسه داشت که حجت الاسلام زمانی مدیر مدرسه گردشگری ناصریه توضیحاتی در این باره به او داد.

وی ادامه داد: اکثر گردشگران الجزایری که به ایران سفر می کنند ساکن کشور فرانسه هستندو اگر بتوانیم بصورت خاص بر روی گردشگری در الجزایر تمرکز کنیم مردم هر دو کشور بیشتر و دقیق تر با فرهنگ و رسوم یکدیگر آشنا می شوند.

زمانی بیان کرد: گردشگران الجزایری چه آنها که ساکن فرانسه هستند و حتی خود مردم الجزایر تحت تاثیر تبلیغات و سیاه نمایی های غرب بر علیه ایران و مسلمانان هستند و اگر روابط بین مردم این کشور با ایران گسترده تر و عمیق تر شود تاثیر تبلیغات غرب کمتر خواهد شد و مردم دو کشور با واقعیت ها و ظرفیت های مناسب در دو کشور بیشتر آشنا خواهند شد.

    مدیر مدرسه گردشگری ناصریه اصفهان گفت: یکی از اهداف سفر این هیأت الجزایری به ایران گسترش و تعمیق روابط گردشگری بین دو کشور است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور رییس مجلس الجزایر در مدرسه ناصریه اصفهان

حضور رییس مجلس الجزایر در مدرسه ناصریه اصفهان