مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 شهریور 1402 ساعت 22:052023-09-10سياسي

نقش عشایر در انقلاب اسلامی تبیین شود


آیت الله صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان گفت: نقش عشایر در ایجاد انقلاب و سایر حرکت ها، بعد از آن در خود انقلاب و سپس پس از آن در بعد از انقلاب و در دفاع مقدس و شهدایی که دادند همه باید تبیین شود؛ - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از استان بوشهر، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه و امام جمعه بوشهر عصر امروز در نشست با مسئول امور عشایر و کارکنان با تأکید بر تخصصی کردن جهاد تبیین از منظر عشایر اظهار داشت: تبیین تفاوت های نگاه و اندیشه وخدمات نظام اسلامی با عشایر و رژیم های سابق و ظلم و ستمی که بر عشایر رفت، نکته مهمی است که باید به آن توجه شود.

وی افزود: یکی از فواید و ثمرات این انقلاب خدمت هرچه تمام تر به عشایر بود؛ در رژیم های سابق به عشایر القاب بد می دادند اما امام عزیز عشایر را ولی نعمت ما خواندند.

  نماینده ولی فقیه در بوشهر با بیان اینکه خدمات عشایر در گذشته تحقیر می شد اما اکنون این خدمات دیده می شود ادامه داد: باید نقش عشایر در نظام اقتصادی، فرهنگی و مذهبی ایران از حیث های متفاوت تبیین شود.

آیت الله صفایی بوشهری افزود: نقش عشایر در ایجاد انقلاب و سایر حرکت ها، بعد از آن در خود انقلاب و سپس پس از آن در بعد از انقلاب و در دفاع مقدس و شهدایی که دادند همه باید تبیین شود؛ همچنین نقش عشایر در تمدن آفرینی، توسعه، پیشرف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقش عشایر در انقلاب اسلامی تبیین شود

نقش عشایر در انقلاب اسلامی تبیین شود