مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 شهریور 1402 ساعت 10:252023-08-23بين الملل

مقاومت در غزه، تل آویو را با پاسخی ناگهانی به هر گونه ترور احتمالی تهدید کرد


در شرایطی که تهدیدات رژیم صهیونیستی علیه مقاومت نوار غزه درپی تشدید عملیات های ضد صهیونیستی در کرانه باختری اشغالی، شدت یافته، گروه های فلسطینی در نوار غزه سطح هوشیاری و آمادگی را برای حمله احتمالی رژیم اشغالگر و ترور رهبران و فرماندهان مقاومت به اتهام .

- در شرایطی که تهدیدات رژیم صهیونیستی علیه مقاومت نوار غزه درپی تشدید عملیات های ضد صهیونیستی در کرانه باختری اشغالی، شدت یافته، گروه های فلسطینی در نوار غزه سطح هوشیاری و آمادگی را برای حمله احتمالی رژیم اشغالگر و ترور رهبران و فرماندهان مقاومت به اتهام ارتباط با عملیات های مذکور بالا برده اند؛ مساله ای که نگرانی و ترس صهیونیست ها را به همراه داشته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه الاخبار لبنان به نقل از منابع آگاه فلسطینی در این باره نوشت: گروه های مقاومت با هدف مقابله با تکرار سناریوی ماه مه گذشته توسط دشمن صهیونیستی و ترور سه تن از فرماندهان ارشد گردان های القدس، شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی تدابیر امنیتی شدیدی اتخاذ کرده اند.

در همین راستا، یک منبع در مقاومت هشدار داده است که پاسخ مقاومت فلسطین به هر تروری فراتر از حد انتظار رژیم صهیونیستی خواهد بود طوری که دشمن از روش و بزرگی این پاسخ متعجب خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مقاومت در غزه، تل آویو را با پاسخی ناگهانی به هر گونه ترور احتمالی تهدید کرد

مقاومت در غزه، تل آویو را با پاسخی ناگهانی به هر گونه ترور احتمالی تهدید کرد