مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 شهریور 1402 ساعت 13:512023-09-18سياسي

وقوع 33 حادثه از 40 حادثه طبیعی جهان در ایران


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، حجت الاسلام عبدالحسین معزی نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر امروز در دیدار با آیت الله مصطفی علما نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه، اظهار کرد: اساس کار هلال احمر خدمت به مردم است، زیرا در تمام حوادث طبیعی و بروز مشکلات در کنار مردم هستند، خدمات هلال احمر علاوه در کشور در سایر کشورها هم ظهور یافته است.

وی ادامه داد: هلال احمر علاوه بر ارائه خدمات گسترده به مردم، در موسم حج حضوری گسترده داشته، همچنین در ایام اربعین حسینی نیز در 70 نقطه در مسیر زائران در کشور عراق خدمت ارائه کرد، در اربعین یکی از بهترین خدمات متعلق به هلال احمر بود و این نهاد خود را موظف می داند در خدمت نماز جمعه باشد.

نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر تصریح کرد: کشور ایران یک کشور حادثه خیز است که متأسفانه از 40 حادثه در جهان 33 حادثه در ایران اتفاق می افتد.

  وی یادآور شد: کرمانشاه در برخی موارد استان مادر است و همواره پیشگام و پیشقدم است.

آیت الله علما نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه، خدمات بی منت هلال احمر در داخل و خارج از کشور را قابل ستایش دانست و گفت: ایران امروز در همه امور زبانزد است، زیرا حرف اول از آن کشور ایران است، لذا امیدورام همه مسؤولان توفیق خدمتگزاری داشته باشند زیرا امام راحل(ره) همواره می فرمودن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وقوع 33 حادثه از 40 حادثه طبیعی جهان در ایران

وقوع 33 حادثه از 40 حادثه طبیعی جهان در ایران