مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 شهریور 1402 ساعت 11:302023-09-20اجتماعي

3920 دانش آموز به مدارس استثنایی کرمان می روند


رییس آموزش و پرورش استثنایی استان کرمان گفت: سه هزار و 920 نفر دانش آموز به 113 مدرسه و کلاس ضمیمه استثنایی استان کرمان می روند.

- محمود بنی اسد امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در کرمان اظهار داشت: آموزش و پرورش استثنایی در سطح استان کرمان سه هزار و 920 نفر دانش آموز دارد که دارای تفاوت هایی با دانش آموزان عادی هستند.

وی بیان کرد: آموزش و پرورش استثنایی استان کرمان گروه های مختلف معلولیت را زیرپوشش دارد که با عنوان دانش آموزان با نیازهای ویژه از آنها یاد می شود که بار منفی کلمه معلولیت کمتر شود.

رییس آموزش و پرورش استثنایی استان کرمان ادامه داد: اجرای طرح یا برنامه سنجش سلامت نوآموزان بدو ورود به مدرسه را هم انجام می دهیم و طیف عظیمی از نوآموزان کلاس اولی را از نظر جسمانی، ذهنی و آمادگی تحصیلی مورد سنجش قرار می دهیم تا جای دهی و جایگزینی صحیح این عزیزان صورت گیرد.

بنی اسد با اشاره به اهداف عمده طرح سنجش سلامت نوآموزان گفت: با جایگزینی صحیح دانش آموزان می توان دانش آموزانی که نیاز به مداخله به هنگام دارند را شناسایی کرد تا با جایگزینی صحیح در سیستم تعلیم و تربیت جلوی آسیب های آنها در آینده گفته شود.

وی اظهار داشت: نوآموزان در طرح سنجش از نظر جسمی در زمینه بینایی، شنوایی و سلامت جسمانی، هوش و استعداد تحصیلی مورد ارزیابی قرار می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

3920 دانش آموز به مدارس استثنایی کرمان می روند

3920 دانش آموز به مدارس استثنایی کرمان می روند