مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 شهریور 1402 ساعت 12:402023-08-24حوادث

سرباند و سر شبکه قاچاق سوخت در هرمزگان نقره داغ شد


فرمانده مرزبانی هرمزگان از ضربه سخت به بنیان های اقتصادی یکی از سرشبکه ها و سرباندهای قاچاق سوخت در استان هرمزگان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگا مهر، سردار بهادر اسماعیلی گفت: پیرو خبر دسنگیری یک سرباند و سرشبکه قاچاق سوخت در استان هرمزگان توسط مرزبانان اطلاعاتی این فرماندهی، با هماهنگی دستگاه قضایی، شناسایی اموال و دارایی های این سرباند قاچاق که اقدام به کسب درآمد از راه قاچاق و تحصیل مال از راه نامشروع کرده بود، در دستور کار مرزبانان اطلاعاتی این فرماندهی قرار گرفت.

سردار اسماعیلی افزود: مرزبانان با اشرافیت و اقدامات اطلاعاتی، با هماهنگی مقام قضایی و دادستان مرکز استان، کلیه دارایی های این سرشبکه قاچاق را شناسایی و تحت رصد اطلاعاتی خود قرار دادند.

سردار اسماعیلی با اشاره به گردش میلیاردی حساب های این قاچاقچی گفت: در بررسی از حساب های بانکی این سرباند قاچاق، بیش از یک هزار و 750 میلیارد ریال گردش مالی در طول یکسال اخیر داشته که در حساب های اقوام درجه یک خود پس انداز می کرد.

فرمانده مرزبانی استان هرمزگان با اشاره به شناسایی سایر اموال این سرباند، ادامه داد: تعداد 13 دستگاه خودروی متعلق به سرباند، شناسایی و در سیستم نقل انتقالات راهور بصورت سیستمی توقیف و 2 دستگاه ساختمان مسکونی از وی در بندرعباس و یک واحد لوکس در تهران


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرباند و سر شبکه قاچاق سوخت در هرمزگان نقره داغ شد

سرباند و سر شبکه قاچاق سوخت در هرمزگان نقره داغ شد