مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 شهریور 1402 ساعت 12:252023-09-21سياسي

ادبیات عجیب احمدی نژاد در واکنش به اقدام آمریکا


رییس جمهوری اسبق ایران که در سال های ریاست جمهوری مدام آمریکا و اسراییل را به همآوردی می طلبید و جورج بوش را نصیحت می کرد حالا به صراحت از برقراری رابطه دفاع و تنها شخص جو بایدن را سرزنش کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، مهرداد خدیر در عصر ایران نوشت: واکنش دفتر محمود احمدی نژاد رییس جمهوری پیشین ایران به اعلام تحریم او در بیانیه کاخ سفید با ادبیات رسمی جمهوری اسلامی ایران کاملا متفاوت است.

( دفتر احمدی نژاد البته به شخص جو بایدن نسبت داده نه کاخ سفید).

چر که معمولا در این گونه موارد مقامات ایران استقبال می کنند و با ادبیاتی شبیه هم می گویند نه دارایی یی در آن کشور داریم و نه قصد سفر و نشان دهنده استمرار خصومت است و به تازگی تحریم یک شخص حقیقی یا حقوقی را علامت حقانیت تحریم شونده هم می دانند و این که نشان میدهد در جای درست قرار گرفته اند.

رییس جمهوری اسبق اما  که ظاهرا راه خود را از رفقای سابق جدا کرده به جای این تعابیر و در قالب عبارات منتسب به دفتر خود به سرزنش شخص جو بایدن بسنده کرده است.

   آقای احمدی نژاد که در سال های ریاست جمهوری مدام آمریکا و اسراییل را به همآوردی می طلبید یا جورج بوش را نصیحت می کرد و نامه ای به او نوشت که آیت الله جنتی در نماز جمعه ستود و دیگران پیامبرانه خواندند و در خور درج در کتب درسی و بر روی حساس ترین ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادبیات عجیب احمدی نژاد در واکنش به اقدام آمریکا

ادبیات عجیب احمدی نژاد در واکنش به اقدام آمریکا