مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 شهریور 1402 ساعت 10:402023-08-30سياسي

پیوست فرهنگی نهضت ملی مسکن تدوین شد


سرپرست گروه نگارش پیوست فرهنگی نهضت ملی مسکن گفت: تدوین پیوست فرهنگی نهضت ملی مسکن در 5 گام اساسی توسط گروهی جوان نوشته شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، نشست تجربه نگارش پیوست فرهنگی نهضت ملی مسکن اولین نشست از سلسله نشست های پیوست فرهنگی مسکن با حضور سید امیر حسینی پژوهشگر معماری و سرپرست گروه نگارش پیوست فرهنگی نهضت ملی مسکن و شهاب الدین فتحی دبیر این نشست توسط اندیشکده حرف، پژوهشکده سیاستگذاری شریف، مرکز معماری اسلامی حوزه هنری و مرکز راهبردی فرهنگ و رسانه برگزار شد.

در ابتدای این نشست سید امیر حسینی گفت: با توجه به فرمایشات رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) مبنی بر ضرورت تهیه پیوست فرهنگی برای طرح های گوناگون کشور، شورای عالی انقلاب فرهنگی در مصوبه 732 تصویب کرد که برای پروژه های حوزه اقتصادی، عمرانی، امنیتی و پروژه هایی که تأثیرات اجتماعی کلان دارند باید پیوست فرهنگی تدوین شود.

در همین راستا مرکز راهبردی فرهنگ و رسانه سازمان تبلیغات اسلامی، تدوین این پیوست را به گروهی جوان و مجرب واگذار کرد.

وی ادامه داد: در نگاه انقلاب اسلامی تقریباً هر مقوله ای فرهنگی است ما موردی نداریم که در آن پروژه ای صرفاً عمرانی یا اقتصادی باشد و این طور نباید باشد که یک پروژه ای را با نگاه اقتصادی شروع کنیم و چون ضرورت های فرهنگی را در آن نادید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیوست فرهنگی نهضت ملی مسکن تدوین شد

پیوست فرهنگی نهضت ملی مسکن تدوین شد