مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 شهریور 1402 ساعت 15:202023-08-29اقتصادي

اخراج ده ها نفر از «های وب» گلستان! / چه کسی پاسخگوست؟


طی تصمیمی که در هیئت مدیره شرکت «های وب» اتخاذ گردید، این شرکت اقدام به تعدیل نیرو و یا اخراج ده ها نفر از کارکنان خود در استان گلستان و دیگر استان ها کرده است.

- ایسنا/گلستان طی تصمیمی که در هیئت مدیره شرکت های وب اتخاذ گردید، این شرکت اقدام به تعدیل نیرو و یا اخراج ده ها نفر از کارکنان خود در استان گلستان و دیگر استان ها کرده است.

شرکت داده گستر عصرنوین که در بازار مخابرات و ارتباطات کشور با نام تجاری های وب شناخته می شود و در اکثر استان های کشور دارای نمایندگی است، تصمیم به تعدیل نیرو و یا اخراج ده ها نفر از کارکنان خود در استان گلستان و دیگر استان ها گرفته که موجب نگرانی نیروهای کار این شرکت شده است.

قریب به اکثریت پرسنل این شرکت از تکنسین ها و مهندسان فارغ التحصیلان دانشگاه های معتبر با مدارک کارشناسی و کارشناسی ارشد بوده که به نوعی نان آور خانواده هستند.

بر اساس اطلاعات واصله، آنچه که به عنوان اولویت قطع همکاری شرکت با نیروهای خود عنوان شده، تعهد شرکت در خصوص دریافت پروانه یکپارچه شبکه و خدمات ارتباطی UNSP نسبت به ایجاد پوشش فیبرنوری حدود سه میلیون خانوار در بیش از 160 شهر کشور بوده که شرکت را مجاب به مدیریت هزینه ها کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اخراج ده ها نفر از «های وب» گلستان! / چه کسی پاسخگوست؟

اخراج ده ها نفر از «های وب» گلستان! / چه کسی پاسخگوست؟