مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 شهریور 1402 ساعت 21:502023-08-29ورزشي

میزبانی اردبیل از مسابقات بین المللی اسکی روی چمن


سرپرست ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: با افتتاح تله سیژ پیست اسکی روی چمن فندقلوی نمین، اردبیل توان میزبانی مسابقات بین المللی و جهانی را در این رشته دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، اکبر ورودی عصر سه شنبه در مراسم افتتاح تالار وزنه برداری اردبیل که با حضور معاون پارلمانی رییس جمهور و مسئولان استانی برگزار شد، اظهار کرد: هفت پروژه ورزشی همزمان با هفته دولت در استان اردبیل به بهره برداری می رسد تا شاهد توسعه فضاهای ورزشی مناسب و استاندارد باشیم.

وی تصریح کرد: سال گذشته نیز هفت پروژه ورزشی در سطح استان به بهره برداری رسید تا سرانه فضای ورزشی در مناطق مختلف استان اردبیل ارتقا یابد.

سرپرست ورزش و جوانان استان اردبیل شاخص ترین پروژه را تالار وزنه برداری شهدای مدافع حرم اردبیل اعلام کرد و گفت: برای احداث این تالار وزنه برداری استاندارد و مطلوب بیش از 170 میلیارد ریال هزینه شده است.

ورودی افزود: در کنار این تالار وزنه برداری، بهسازی و تعمیرات ورزشگاه تختی اردبیل را در 16 ماه گذشته شاهد بودیم که عملیات بهسازی و بازسازی در قالب چمن مصنوعی و همچنین سکوی تماشاگران با صرف هزینه ای بالغ بر 90 میلیارد ریال انجام شده است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: این ورزشگاه بعد از بازسازی و بهسازی در اختیار تیم های فوتبال قرار می گیرد ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میزبانی اردبیل از مسابقات بین المللی اسکی روی چمن

میزبانی اردبیل از مسابقات بین المللی اسکی روی چمن