مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 شهریور 1402 ساعت 09:502023-08-24سياسي

استقرار 11 موکب مردمی اردبیل در عراق


جانشین رییس ستاد بازسازی عتبات استان اردبیل گفت:امسال 11 موکب اسکان و تغذیه استان اردبیل به منظور ارائه خدمات به زائرین اربعین حسینی در عراق مستقر شده اند.

- محسن عیدی در گفت وگو با خبرنگار مهر ، با اشاره به استقرار 11 موکب مردمی اردبیل در عراق اظهار کرد: چهار موکب در بلد سیدمحمد استان صلاح الدین، نجف، عمود 1048 بین نجف و کربلا و دیوانیه و همچنین هفت موکب دیگر در کربلا مستقر خواهد شد.

وی با بیان اینکه این موکب ها به صورت متمرکز فعالیت می کنند، گفت: برای اولین بار در کربلا چهار موکب برای اسکان و تغذیه در نظر گرفته شده و 3 موکب دیگر نیز برای ارائه خدمات تغذیه و درمان مد نظر است.

جانشین رییس ستاد بازسازی عتبات استان اردبیل با بیان اینکه 4 موکب نیز در بارگاه ملکوتی حضرت زینب به ارائه خدمات شام، ناهار و صبحانه مشغول است، افزود: با برنامه ریزی های انجام شده مقرر شده روزانه برای 4 هزار زائر اسکان داده شود.

عیدی خاطرنشان کرد: موکبی نیز در امامزاده سیدصدرالدین اردبیل برای ارائه خدمات به زائرین سایر شهرستان های اعزامی به عراق مستقر شده است.

وی همچنین از استقرار 2 موکب خدمات درمانی و فرهنگی استان اردبیل نیز در بین نجف و کربلا برای ارائه خدمات به زائران خبر داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقرار 11 موکب مردمی اردبیل در عراق

استقرار 11 موکب مردمی اردبیل در عراق