مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 شهریور 1402 ساعت 14:152023-08-29سياسي

بیش از 500 مصوبه برای رفع مشکلات روستاهای سمنان در نظر گرفته شد


در راستای گره گشایی از کار مردم، طی 2 سال گذشته به 327 روستای این استان سفر انجام و بیش از 500 مصوبه برای رفع مشکلات و موانع در نظر گرفته شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گرمسار، سیدمحمدرضا هاشمی، استاندار سمنان ظهر امروز در جلسه شورای اداری و آیین افتتاح و آغاز عملیات اجرایی هم زمان پروژه های عمرانی و اقتصادی شهرستان گرمسار در سالن اجتماعات دانشگاه گرمسار اظهار کرد: امروز منش و فرهنگ شهید رجایی و مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی، منش دولت سیزدهم و دولت آیت الله دکتر رییسی است.

وی اضافه کرد: مردم داری، تکریم ارباب رجوع، تلاش برای گره گشایی از کار مردم و خدمتگزاری صادقانه به آنها رمز موفقیت دولت سیزدهم است.

استاندار سمنان افزود: بیش از 500 هزار میلیارد تومان پروژه نیمه تمام از ابتدای آغاز به کار دولت در کشور وجود داشت که دولت سیزدهم در راستای تکمیل این پروژه ها گام برداشته است و به همین واسطه پروژه جدید در حوزه دولتی کلنگ زنی نشد.

هاشمی عنوان کرد: در هفته دولت سال جاری در شهرستان گرمسار 71 پروژه عمرانی و اقتصادی با اعتباری بالغ بر 523 میلیارد تومان افتتاح و 20 پروژه عمرانی و اقتصادی نیز با اعتباری بالغ بر 324 میلیارد تومان عملیات اجرایی آن آغاز شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از 500 مصوبه برای رفع مشکلات روستاهای سمنان در نظر گرفته شد

بیش از 500 مصوبه برای رفع مشکلات روستاهای سمنان در نظر گرفته شد