مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 شهریور 1402 ساعت 19:152023-08-30حوادث

گلستان رتبه برتر در مبارزه با مواد مخدر/ تکمیل کمپ توسکستان تا پایان سال


دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور از افزایش ظرفیت و بهره برداری از فضای جدید اردوگاه و کمپ ترک اعتیاد توسکستان گلستان تا پایان سال خبر داد.

- ایسنا/گلستان دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور از افزایش ظرفیت و بهره برداری از فضای جدید اردوگاه و کمپ ترک اعتیاد توسکستان گلستان تا پایان سال خبر داد.

اسکندر مومنی، امروز چهارشنبه 8 شهریور در سفر خود به استان گلستان و در حاشیه بازدید از اردوگاه نگهداری و درمان معتادان در شهرستان گرگان اظهار کرد: استان گلستان در زمینه پیشگیری از مصرف مواد مخدر جزء سه استان برتر کشور به شمار می رود.

وی از بهره برداری و افتتاح مرکز ترک اعتیاد توسکستان تا پایان سال خبر داد و افزود: گلستان در زمینه نگهداری و درمان معتادان متجاهر نیز اقدامات خوبی دارد و با دو طرح گسترش ظرفیت مرکز ماده 16 توسکستان گرگان برای نگهداری، درمان و کاهش آسیب معتادان و اردوگاه علی آباد در این راستا گام های موثری برداشته است.

دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور، استان گلستان را یکی از استان های نمونه در زمینه درمان و نگهداری معتادان متجاهر و همچنین پیشگیری از اعتیاد برشمرد و افزود: استان گلستان در طرح پیشگیری از اعتیاد در طرح یاری گران زندگی در حوزه آموزش و پرورش و در حوزه محلات و روستاها اقدامات راهبردی داشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گلستان رتبه برتر در مبارزه با مواد مخدر/ تکمیل کمپ توسکستان تا پایان سال

گلستان رتبه برتر در مبارزه با مواد مخدر/ تکمیل کمپ توسکستان تا پایان سال