مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 شهریور 1402 ساعت 11:552023-09-19ورزشي

آغاز رقابت های دختران جشنواره بازی های بومی محلی دانشجویان بین المللی در ارومیه


سرپرست فنی مسابقات بانوان در اولین جشنواره بازی های بومی محلی دانشجویان بین المللی در ایران، از آغاز رقابت های دختران خبر داد.

- ایسنا/آذربایجان غربی سرپرست فنی مسابقات بانوان در اولین جشنواره بازی های بومی محلی دانشجویان بین المللی در ایران، از آغاز رقابت های دختران خبر داد.

سمیه محمدزاده 27 شهریور با اعلام این خبر با اشاره به شروع رقابت های دانشجویان بین المللی در بخش بانوان در اولین جشنواره بازی های بومی محلی دانشجویان اظهار کرد: دانشجویان با بازی هفت سنگ و لی لی آغازگر مسابقات در بخش دختران هستند.

وی افزود: 9 تیم در رشته هفت سنگ و 6 تیم در رشته لی لی مرحله ای به رقابت با هم می پردازند که هریک از تیم ها دونفر بازیکن دارد.

محمدزاده با اشاره به اینکه این دوره از مسابقات به صورت دو حذفی برگزار می شود، تصریح کرد: تیم هدی قم، علوم پزشکی اصفهان، الزهرا ارومیه، تربیت مدرس تهران، علامه طباطبایی، خدیجه فارس، صنعتی اصفهان و آزاد تهران در رشته هفت سنگ امروز با یکدیگر به رقابت می پردازند.

سرپرست فنی مسابقات بانوان اولین جشنواره بازی های بومی محلی دانشجویان خارجی در ایران اضافه کرد: تیم های تربیت مدرس تهران، هدی قم، علامه طباطبایی، الزهرا ارومیه و آزاد مشهد در رشته لی لی مرحله ای با هم رقابت خواهند کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز رقابت های دختران جشنواره بازی های بومی محلی دانشجویان بین المللی در ارومیه

آغاز رقابت های دختران جشنواره بازی های بومی محلی دانشجویان بین المللی در ارومیه