مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 شهریور 1402 ساعت 15:352023-09-12ورزشي

مارتینز: بدون رونالدو هم قوی هستیم!


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، شب گذشته از چهارچوب مسابقات مقدماتی یورو 2024، تیم ملی پرتغال با نتیجه 9-0 لوکزامبورگ را تحقیر کرد.

البته در این بازی، - سرمربی تیم فوتبال پرتغال: تیم من آماده بردن تمامی تیم هاست حتی بدون رونالدو به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، شب گذشته از چهارچوب مسابقات مقدماتی یورو 2024، تیم ملی پرتغال با نتیجه 9-0 لوکزامبورگ را تحقیر کرد.

البته در این بازی، کریستیانو رونالدو به خاطر محرومیت نتوانست تیم ملی کشورش را همراهی کند، اما فرصتی به دیگر ستاره ها رسید و آن ها نیز خیلی خوب بهره بردند.

گونزالو ایگانسیو، گونزالو راموس و دیوگو ژوتا هر کدام 2 گل به ثمر رساندند و ریکاردو هورتا، برونو فرناندز و ژائو فلیکس دیگر گلزنان پرتغال در این بازی بودند.

به نقل از سایت گل، سرمربی سابق اورتون پس از پایان بازی گفت: کریستیانو رونالدو په په مهره های ارزشمندی برای پرتغال هستند.

آن ها باعث بالا رفتن ارزش تیم ما می شوند، اما ما نیاز داشتیم تا به بازیکنانی همچون گونزالو راموس و ژوتا فرصت بازی کردن بدهیم و آن ها نیز خودشان را خیلی خوب ثابت کردند.

کریستیانو خیلی باتجربه است و حضورش باعث بالا رفتن روحیه تیم می شود، اما تیم من آماده بردن تمامی بازی هاست، حتی بدون کریستیانو.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مارتینز: بدون رونالدو هم قوی هستیم!

مارتینز: بدون رونالدو هم قوی هستیم!