مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 شهریور 1402 ساعت 13:502023-09-13اقتصادي

به دنبال کاهش ضایعات کشاورزی کرمانشاه هستیم


معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه با اشاره به اقدامات در دست انجام در راستای کاهش میزان ضایعات کشاورزی در استان، - ایسنا/کرمانشاه معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه با اشاره به اقدامات در دست انجام در راستای کاهش میزان ضایعات کشاورزی در استان، گفت: به دنبال کاهش "ضایعات" بخش کشاورزی استان هستیم.

سعید کریمی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به برنامه استان برای کاهش ضایعات بخش کشاورزی، گفت: در جهت کاهش میزان ضایعات بخش کشاورزی، افزایش ظرفیت سردخانه های استان به میزان 200 هزار تن در برنامه می باشد و قرار است در این افزایش ظرفیت شهرستان های فاقد سردخانه بطور ویژه دیده شوند.

وی توسعه و ترویج بیشتر کشت قراردادی در سطح استان، ترویج استفاده از کودهای حیوانی و آلی به جای کودهای شیمیایی، استفاده بیشتر از وسایل و ظروف جابجایی محصولات از مزرعه تا واحدهای فرآوری، بسته بندی و توسعه بازار مصرف و.

را از دیگر اقدامات در دست انجام در استان برای کاهش ضایعات بخش کشاورزی عنوان کرد.

معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه اشاره ای هم به اقدامات صورت گرفته در راستای کاهش ضایعات محصولات کشاورزی در استان کرمانشاه در سال های اخیر داشت و گفت:


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

به دنبال کاهش ضایعات کشاورزی کرمانشاه هستیم

به دنبال کاهش ضایعات کشاورزی کرمانشاه هستیم