مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 شهریور 1402 ساعت 11:552023-09-20سياسي

آمار دقیقی از ورود گردشگران سلامت به خراسان رضوی وجود ندارد


رییس جامعه حرفه ای گردشگری سلامت ایران گفت: با توجه به اینکه سامانه یکپارچه ای برای فرآیند ورود گردشگران سلامت به خراسان رضوی وجود ندارد؛ درنتیجه نمی توانیم آمار دقیقی از حضور آن ها به استان اعلام کنیم.

- ایسنا/خراسان رضوی رییس جامعه حرفه ای گردشگری سلامت ایران گفت: با توجه به اینکه سامانه یکپارچه ای برای فرآیند ورود گردشگران سلامت به خراسان رضوی وجود ندارد؛ درنتیجه نمی توانیم آمار دقیقی از حضور آن ها به استان اعلام کنیم.

حسین نیکونام در گفت وگو با ایسنا در خصوص تعداد گردشگران سلامتی که به خراسان رضوی سفر کرده اند، اظهار کرد: آماری که برای ورود گردشگران سلامت به استان ارائه می شود، دقیق نیست و تنها بر روی حدس و گمان اعلام می کنند، چراکه متاسفانه سامانه یکپارچه ای برای این فرآیند وجود ندارد و منجربه این می شود تا آمار دقیقی از حضور گردشگران سلامت که به مشهد می آیند، نداشته باشیم.

وی اضافه کرد: اگر بخواهیم بر روی حدس و گمان آماری را ارائه کنیم، حدود 65 تا 70 هزار گردشگر سلامت در 6 ماهه اول سال جاری به استان آمده اند.

در حال حاضر جمع بیماران ثبت شده در سامانه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی 40 هزار گردشگر بوده که نمی توان تنها به این آمار اکتفا کرد، زیرا گردشگران سلامتی که به استان می آیند معمولا عراقی ها هستند که بدون ویزا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمار دقیقی از ورود گردشگران سلامت به خراسان رضوی وجود ندارد

آمار دقیقی از ورود گردشگران سلامت به خراسان رضوی وجود ندارد