مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 شهریور 1402 ساعت 19:002023-09-02بين الملل

تل آویو مرتکب حماقتی شود تاوان سنگینی خواهد داد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، حسن عبدو تحلیلگر سیاسی امور خاورمیانه تاکید کرد: دیداری که میان سید حسن نصرالله، زیاد النخاله و صالح العاروری انجام شد، - تحلیلگر سیاسی امور خاورمیانه گفت: دیداری که میان سید حسن نصرالله، زیاد النخاله و صالح العاروری انجام شد، به مثابه پیامی آشکار به اشغالگران بود مبنی بر اینکه محور مقاومت هماهنگ عمل می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، حسن عبدو تحلیلگر سیاسی امور خاورمیانه تاکید کرد: دیداری که میان سید حسن نصرالله، زیاد النخاله و صالح العاروری انجام شد، به مثابه پیامی آشکار به اشغالگران بود مبنی بر اینکه محور مقاومت هماهنگ عمل می کند و تهدیدات اشغالگران اسراییلی محلی از اعراب ندارد.

وی افزود: پیام دیدار سه جانبه این بود که به چالش طلبیدن، واکنش مشابه دارد.

مقاومت در کرانه باختری اشغالی و کل محور مقاومت آماده مقابله با اشغالگران است و در صورتی که اسراییل دست به تروری بزند محور مقاومت آماده واکنش است.

عبدو تاکید کرد: محور مقاومت آماده دفاع از طریق حمایت و ارائه تجارب به شکل دائمی است، اما حمله به مسجدالاقصی و ترور فردی مانند العاروری ممکن است که سه جبهه را باز کند و از حیث جغرافیایی نبرد فراگیری شروع شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تل آویو مرتکب حماقتی شود تاوان سنگینی خواهد داد

تل آویو مرتکب حماقتی شود تاوان سنگینی خواهد داد