مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 شهریور 1402 ساعت 14:352023-08-26ورزشي

برگزاری همایش بزرگ پیاده روی همدان در مهرماه


نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس از برگزاری همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی در همدان خبر داد و گفت: این مهم در مهرماه امسال در ایام هفته نیروی انتظامی برگزار خواهد شد.

- حمیدرضا حاجی بابایی در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان از برگزاری راهپیمایی بزرگ خانوادگی در همدان خبر داد و گفت: این مهم در مهرماه در ایام هفته نیروی انتظامی امسال پیش از شروع کنگره 8 هزار شهید استان همدان با اخذ مجوزات لازم برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه این همایش پیاده روی با حضور گسترده مردم از شبکه سوم سیما به طور مستقیم پخش خواهد شد افزود: استقبال از این همایش نشان از شادابی و نشاط مردم دارالمومنین و دارالمجاهدین همچنین پایتخت تاریخ و تمدن دارد.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس با تاکید بر اینکه مجوزات لازم این مراسم باشکوه با هماهنگی رییس فدراسیون ورزش های همگانی و وزیر ورزش و جوانان اخذ شده است یادآور شد: این همایش بزرگ خانوادگی همه ساله برگزار می شود اما امسال در راستای بزرگداشت مقام شهدای استان و کنگره ملی 8 هزار شهید نیز برگزار خواهد شد.

وی در پایان تاکید کرد: جزییات این همایش بزرگ توسط مدیرکل ورزش و جوانان و هیات ورزش های همگانی استان به سمع و نظر مردم خواهد رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری همایش بزرگ پیاده روی همدان در مهرماه

برگزاری همایش بزرگ پیاده روی همدان در مهرماه