مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 شهریور 1402 ساعت 14:002023-09-17اجتماعي

افتتاح 19 پروژه آموزشی در البرز


نماینده عالی دولت در استان البرز گفت: مدیران مدارس باید در روشنگری، تبیین گری و امیدبخشی به دانش آموزان و اولیا طی جلسات مشترک فعال باشند.

- ایسنا/البرز نماینده عالی دولت در استان البرز گفت: مدیران مدارس باید در روشنگری، تبیین گری و امیدبخشی به دانش آموزان و اولیا طی جلسات مشترک فعال باشند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مجتبی عبداللهی در نشست با مدیران مدارس و معاونان آموزش و پرورش و خیرین استان و در حاشیه بهره برداری همزمان دو هزار پروژه آموزشی و پرورشی در سراسر کشور که روز یکشنبه 26 شهریورماه 1402 در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، ضمن تبریک حلول ماه ربیع الاول و آرزوی قبولی عزاداری ها در ماه های محرم و صفر، بازگشایی مدارس را تبریک گفت و از تلاش ها و زحمات مجموعه آموزش و پرورش قدردانی کرد.

وی افزود: جایگاه معلمان در دنیا از دید مردم در زمره افراد محترم، فرهیخته و موثر جامعه است و در باور های دینی ما نیز این امر ارزش دوچندان دارد چراکه سیره پیامبران و امامان است.

عبداللهی گفت: معلمان، آینده سازان کشور را آموزش و پرورش می دهند از این رو باید ارج نهاده شوند و همواره برای رفاه و آرامش آنها تلاش کنیم.

وی افزود: مسیر آموزش و پرورش توسط معلمان با خواست و ایمان حقیقی انتخاب شده و بیش از بقیه دغدغه ساختن آینده بهتر را دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح 19 پروژه آموزشی در البرز

افتتاح 19 پروژه آموزشی در البرز