مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 شهریور 1402 ساعت 17:452023-09-10اجتماعي

جذب 39 ظرفیت برای استخدام مربی آموزش معلولان در مازندران


رییس آموزش و پرورش استثنایی مازندران، از اختصاص 39 ظرفیت برای استخدام شغل مربی امور آموزش معلولان (کاردرمانگر و گفتاردرمانگر) در استان مازندران خبرداد.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران، سیدسروش ساداتی جمالی  رییس اداره آموزش و پرورش استثنایی استان مازندران، از تخصیص 39 ظرفیت برای استخدام شغل مربی امور آموزش معلولان ( کاردرمانگر و گفتاورد مانگر ) در استان مازندران خبر داد.

وی گفت: امسال دستگاه تعلیم و تربیت دو آزمون استخدامی برگزار کرده است؛ آزمون استخدامی اول ویژه جذب آموزگار ابتدایی بود که 8 اردیبهشت برگزار شد و آزمون دوم ویژه جذب دبیر و هنرآموز بود که 12 مرداد برگزار شده است.

رییس آموزش و پرورش استثنایی مازندران بیان کرد: در ماه مهر آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش ویژه رشته شغلی مربی امور آموزش معلولان (کاردرمان و گفتاردرمان) برگزار می شود.

جمالی با اشاره به زمان ثبت نام در آزمون، افزود: از روز جمعه 17 شهریور 1402 فراخوان ثبت نام از طریق مرکز آزمون جهاد دانشگاهی به آدرس https://hrtc.

ir منتشر شد و به مدت دو هفته متقاضیان می توانند در این آزمون ثبت نام کنند که مهلت ثبت نام تا 31 شهریور است.

وی بیان کرد: این افراد تحت عنوان مربی امور آموزش معلولان استخدام می شوند و به عنوان کاردرمان و گفتاردرمان در مدارس استثنایی و مراکز جام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جذب 39 ظرفیت برای استخدام مربی آموزش معلولان در مازندران

جذب 39 ظرفیت برای استخدام مربی آموزش معلولان در مازندران