مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 شهریور 1402 ساعت 10:152023-09-18سياسي

وصیت نامه خواندنی حاج حیدر رحیم پور ازغدی


سپاس افزون تر ، آنکه روزگاری دراین جهان موقت زیستم که پس از قرن ها برای نخستین بار، پرچم دین اینچنین با عزت ، بدست خمینی بزرگ بالا رفت و خدای را که دگرباره فرو نیفتد و حاشا که به قصور و تقصیر ما.

- فارس پلاس؛ دیگر رسانه ها - مشرق نوشت:   سالهای متمادی تلاش صادقانه ی برخاسته از غیرت دینی و انگیزه ی تحقق احکام و معارف اسلامی، نمایشگر بخش مهم زندگی آن مرحوم است و این موجب رضا و رحمت الهی و علّو درجات اخروی ایشان خواهد بود .

این عبارات بخشی از پیام تسلیت رهبرانقلاب به مناسبت ارتحال مرحوم حیدر رحیم پور ازغدی در شهریورماه سال جاری است.

وصیتنامه نویسنده منتقد و مبارز انقلاب اسلامی ، مرحوم استاد ،حاج حیدر رحیم پور ازغدی در سالگشت رحلت مرحوم حاج حیدر رحیم پور ازغدی ، مجاهدی که 70 سال خستگی ناپذیر، با قلم و قدم در میدان بود، و نویسنده منتقد و مبارز انقلاب اسلامی ، وصیتنامه بسیار خواندنی و درس آموز ایشان تقدیم میشود و انشالله بتدریج سلسله مقالاتی از ایشان که همچنان مورد نیاز کشور است و جلوتر از زمان خود بود، ارائه خواهد شد نخستین این آثار، آخرین آنان یعنی گزیده ای از وصیتنامه آن مردخداست که تقدیم می گردد یک دل که برَد رنج ، ز رنج دگران کو؟ یک تن ز غم خلق، به عالم، نگران کو ؟ یک همت آزاده که فریاد برآرد وارسته ز خود، در پی سود دگران کو ؟


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وصیت نامه خواندنی حاج حیدر رحیم پور ازغدی

وصیت نامه خواندنی حاج حیدر رحیم پور ازغدی