مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 شهریور 1402 ساعت 04:252023-09-10بين الملل

بیانیه گروه G20 ضربه محکمی به تلاش های کشورهای غربی ضد روسیه بود


نشریه فایننشال تایمز انگلیس درباره نشست گروه جی-20 نوشت: بیانیه پایانی امروز سران گروه 20 در هند به منزله ضربه به اعتبار غرب در ناتوانی در اجماع سازی جهانی در حمایت از اوکراین ضد روسیه بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از پایگاه خبری الشروق نیوز، روزنامه انگلیسی فایننشال تایمز در گزارشی تحلیلی از نشست کشورهای عضو گروه جی -20 به میزبانی هند نوشت: بیانیه پایانی امروز اجلاس گروه بیست در هندوستان به منزله ضربه به اعتبار کشورهای غربی به علت ناتوانی در اجماع سازی جهانی در حمایت از اوکراین در برابر روسیا بود.

نشریه فایننشال تایمز نوشت: بیانیه پایانی که پس از هفته ها کش و قوس میان نمایندگان کشورهای جی -20 قرائت شد، به منزله ضربه ای بر پیکره کشورهای غربی بود، زیرا آنها سال گذشته تلاش فراوانی برای متقاعد ساختن کشورهای توسعه یافته در همسویی با خود در محکوم کردن نقش روسیه در حمله به اوکراین کردند، اما این بیانیه برخلاف انتظارات آنان بود.

به نوشته این نشریه انگلیسی، بیانیه گروه جی 20 (G20) عاری از هرگونه اجماع جهانی در حمایت از اوکراین در برابر روسیه بود.

یادداشت نویس فایننشال تایمز نوشت: در بیانیه اجلاس سران جی 20 در نیودلهی فقط به مسئله جنگ اوکراین اشاره شد؛ بیانیه ای که پیشتر طرفداران نظام اوکراین مانند آمریکا و اعضای ناتو با آن مخا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیانیه گروه G20 ضربه محکمی به تلاش های کشورهای غربی ضد روسیه بود

بیانیه گروه G20 ضربه محکمی به تلاش های کشورهای غربی ضد روسیه بود