مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 شهریور 1402 ساعت 12:452023-08-27اقتصادي

شهردار مهران: ظرفیت پارک 100 هزار خودروی دیگر در مهران وجود دارد


جلال الدین محمدی شهردار مهران پیش از ظهر امروز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: در راستای خدمت رسانی بیشتر به زائران اربعین حسینی در زمینه پارک خودرو، ظرفیت پارک 20 هزار خودرو دیگر به پارکینگ بزرگ اربعین اضافه شده است.

وی با اشاره به اینکه، با توجه به افزایش حجم زوار در مرز بین المللی مهران پارکینگ شماره 1 اربعین تا پایان وقت امروز تکمیل خواهد شد، افزود: در این راستا از عصر امروز پارکینگ اربعین 2 خدمات دهی خود را به زائران جهت پارک خودروها آغاز خواهد کرد.

  شهردار مهران با اشاره به اینکه، امکانات و رفاهیات پارکینگ اربعین 2 همانند پارکینگ اربعین 1 و دارای ساختار جدید شامل نمازخانه، سرویس های بهداشتی، ایستگاه اتوبوس و بوفه است، گفت: در شهر مهران با احتساب پارکینگ های شماره 1 و 2 ظرفیت پارک 180 هزار خودرو وجود دارد که تا پایان روز گذشته 80 هزار از این میزان تکمیل شده و هنوز ظرفیت پارک 100 هزار خودروی دیگر در مهران وجود دارد.

این مقام مسئول افزود: جهت برق رسانی و روشنایی پارکینگ اربعین تاکنون 2 کیلومتر شبکه فشار متوسط و 8 کلیومتر شبکه فشار ضعیف احداث و نیز 10 دستگاه پست توزیع نصب شده و تعداد یک هزار دستگاه چراغ LED و 25 برج نوری روشنایی مضاعفی را برای تامین امنیت و امکان پارک خودرو زوار در این مکان فراهم شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهردار مهران: ظرفیت پارک 100 هزار خودروی دیگر در مهران وجود دارد

شهردار مهران: ظرفیت پارک 100 هزار خودروی دیگر در مهران وجود دارد