مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 شهریور 1402 ساعت 13:352023-09-20سياسي

پدر آبرسانی ایران به 50 روستای محروم خراسان شمالی کمک می کند


مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی گفت: پدر آبرسانی ایران به 50 روستای محروم این استان کمک می کند.

- ایسنا/خراسان شمالی مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی گفت: پدر آبرسانی ایران به 50 روستای محروم این استان کمک می کند.

رضا نعیمی در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: طی قراردادی با مشارکت پدر آبرسان ایران، 50 روستا با جمعیت 17 هزار و 161 نفر از آب شرب سالم بهره مند خواهند شد.

وی افزود: طی انعقاد قرارداد بین شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی و بنیاد خیریه فرهنگی حاج اکبر ابراهیمی، 50 روستا در سطح استان که توسط مردم از منابع آبی محلی و یا با تانکر توسط شرکت آبفای استان تامین آب می شوند، براساس برنامه زمانبندی از آب شرب سالم بهره مند خواهند شد.

نعیمی ادامه داد: در این قرارداد بنیاد خیریه حاج اکبر ابراهیمی، نسبت به تهیه لوله و اتصالات لازم و همچنین تهیه مخازن ذخیره آب شرب پیش ساخته اقدام کرده و آن را برای اجرا در عملیات پروژه های آبرسانی در اختیار شرکت آبفای استان قرار خواهد داد.

وی با اشاره به ارزش پنج میلیارد و 500 میلیون تومانی این قرارداد، گفت: حجم عملیات اجرایی در 50 روستای فوق، شامل اجرای بیش از شش کیلومتر خط انتقال، 12 کیلومتر شبکه توزیع و ساخت هشت باب مخزن ذخیره آب با ظرفیت 220 متر مکعب می باشد که عملیات اجرایی آن طی مدت شش ماه پس از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پدر آبرسانی ایران به 50 روستای محروم خراسان شمالی کمک می کند

پدر آبرسانی ایران به 50 روستای محروم خراسان شمالی کمک می کند