مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 شهریور 1402 ساعت 12:452023-09-06سياسي

رییسی: عاشورا آغاز راه است نه پایان راه


سید ابراهیم رییسی در اجتماع بزرگ عزاداران اربعین حسینی در امامزادگان باقریه بیرجند تاکید کرد: دشمن می خواست عاشورا نماند، اما اراده خداوند بر آن شد تا عاشورا روز پایان نباشد، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا، سید ابراهیم رییسی، رییس جمهور پیش از ظهر امروز (چهارشنبه) در اجتماع بزرگ عزاداران اربعین حسینی در امامزادگان باقریه بیرجند تاکید کرد: شما مردم با حضور خود، با امام حسین (ع) و عاشوراییان تجدید میثاق کردید و نشان دادید که دلداده اربعین حسینی هستید.

 وی افزود: در کربلا میلیون ها نفر نام امام حسین (ع) را بر لب جاری می کنند که این جلوه خلوص نیت و جلوه دلدادگی به امام حسین (ع) است و می خواهیم بگوییم اگر در کربلا و در عاشورا نبودیم، امروز لبیک یا حسین (ع) را فریاد می زنیم.

رییسی با بیان اینکه اراده خداوند بر این بوده که عاشورا به جای روز پایان مکتب، روز آغاز بیداری باشد اظهار کرد: عاشورا تولد یاران امام حسین (ع) بود و آن ها در تاریخ جاودانه شدند.

رییسی با اشاره به اینکه جاهلیت مدرن تنها اسم و رسم جدید دارد، اما همان تفکرات قدیمی را دارد، عنوان کرد: ویژگی خون شهدا این است که بیداری را در جهان آغاز کرده است و امروز به نام انقلاب اسلامی با تأسی از نام امام حسین (ع)، بیداری رخ می دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییسی: عاشورا آغاز راه است نه پایان راه

رییسی: عاشورا آغاز راه است نه پایان راه