مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 شهریور 1402 ساعت 13:002023-09-04اجتماعي

جمع آوری نذورات شهروندان در پویش «نذر اربعین»


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، در این پویش که با هدف رساندن نذورات به جاماندگان و عزاداران حسینی در مسیر پیاده روی اربعین شهر تهران طراحی شده است، - جزییات جمع آوری نذورات شهروندان در پویش نذر اربعین از سوی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران اعلام شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، در این پویش که با هدف رساندن نذورات به جاماندگان و عزاداران حسینی در مسیر پیاده روی اربعین شهر تهران طراحی شده است، علاقمندان می توانند با مراجعه به یکی از فرهنگسرا ها یا خانه های فرهنگ در مناطق 22گانه شهر تهران، نذورات خود را جهت توزیع در موکب های مشخص شده تحویل دهند.

همچنین شماره کارت 5047061090193737 جهت واریز نذورات بصورت وجوه نقدی اعلام شده است.

در بخش دیگری از این پویش، مردم می توانند بصورت فردی و یا خانوادگی به هیئات و موکب دارارن متصل شوند و در امر پذیرایی از عزاداران و جاماندگان اربعین حسینی شهر تهران به موکب داران کمک کنند.

علاقمندان جهت پیوستن به پویش نذر اربعین تا 14 شهریور ماه به فرهنگسرا ها و یا خانه های فرهنگ شهر تهران مراجعه کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 1837 تماس گیرند.

لشکر حسین (ع) ، آیین پیاده روی جاماندگان و عزاداران اربعین حسینی شهر تهران چهارشنبه 15 شهریور ماه پـس از نمـاز صبـح بـا قرائـت زیـارت شـریف اربع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جمع آوری نذورات شهروندان در پویش «نذر اربعین»

جمع آوری نذورات شهروندان در پویش «نذر اربعین»