مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 شهریور 1402 ساعت 17:002023-09-04اقتصادي

سفر دوم رییس جمهور به لرستان در پاییز/ از مصوبات سفر اول چه خبر؟


معاون عمرانی استانداری لرستان با بیان اینکه پیش بینی این است که سفر دوم رییس جمهور به لرستان در پاییز صورت گیرد، جزییات برخی از مصوبات سفر اول را تشریح کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، احمدرضا دالوند امروز دوشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به شناسایی مصوبات و پروژه های سفر دوم رییس جمهور به لرستان، اظهار داشت: این مصوبات و پروژه ها به تفکیک هر شهرستان شناسایی شده اند.

پیشرفت 65 درصدی مصوبات و پروژه های دور اول سفر وی با بیان اینکه این پروژه ها به عنوان طرح های پیشنهادی دور دوم سفر رییس جمهور ارائه خواهند شد، عنوان کرد: عمده این پروژه ها، مربوط به طرح های زیرساختی مانند راه ها، سدها و… هستند.

معاون عمرانی استانداری لرستان، افزود: همچنین برخی از پروژه ها در دور اول سفر رییس جمهور مورد تصویب قرار گرفته بودند که اعتباری که برای آنها در نظر گرفته شده بود ظرفیت این را نداشت که پروژه ها را تکمیل کنند، در این راستا اینها را هم مجدد در فهرست پروژه های دور دوم سفر قرار داده ایم.

دالوند با بیان اینکه در حال حاضر پروژه ها و مصوبات سفر اول رییس جمهور به لرستان بالای 65 درصد پیشرفت فیزیکی دارند، افزود: لرستان، جز استان های پیشرو در این زمینه است، خیلی از پروژه ها قابلیت و ظرفیت این را دارند که در دور دوم سفر رییس جمهور به بهره برداری برسند،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سفر دوم رییس جمهور به لرستان در پاییز/ از مصوبات سفر اول چه خبر؟

سفر دوم رییس جمهور به لرستان در پاییز/ از مصوبات سفر اول چه خبر؟