مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 شهریور 1402 ساعت 14:452023-08-25سياسي

امام جمعه شهرکرد: تصفیه خانه طرح بن بروجن سریع تر فعال شود


امام جمعه شهرکرد و نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: طرح انتقال آب بن بروجن یکی از طرح های بالنده است اما باید هر چه زودتر تصفیه خانه این طرح تکمیل شود تا مردم آب سالم و گوارا دریافت کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، حجت الاسلام و المسلمین محمدعلی نکونام ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه شهرکرد گفت: سوم شهریور سال 1320 روزی ننگین در تاریخ ملت است، روزی که کشور توسط متفقین اشغال و رضاشاه با خفت و خواری تبعید شد.

امام جمعه شهرکرد افزود: هر چند در زمان حکومت رضاخان نیز دیکتاتوری و ظلم بیداد می کرد با این حال با ورود متفقین انواع غارتگری ها و سیه روزی ها بر این کشور تحمیل شد.

وی خاطرنشان کرد: در مقایسه ای ساده میان آن روزها با زمان حال به خوبی می توان برکات انقلاب را مشاهده کرد و باید در این مقطع شاکر خدا و نعمت هایی که نصیب ما شده است باشیم.

نکونام با اشاره به اینکه انقلاب به ایران و ایرانی جایگاه انسان مدارانه بخشید، بیان کرد: همان ملت هایی که در گذشته مردم ما را وحشی خطاب می کردند، خود امروز در اوج وحشی گری اند و اعتراف می کنند که ایران در مسیر تمدن است.

وی ادامه داد: ایران در حال حاضر به سمت قله ها در حرکت است و جایگاه جهانی اش را گسترش می دهد و کشورهایی که ایران را تخریب می کردند اکنون می بینند که ایران رشد یافته، د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه شهرکرد: تصفیه خانه طرح بن بروجن سریع تر فعال شود

امام جمعه شهرکرد: تصفیه خانه طرح بن بروجن سریع تر فعال شود