مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 شهریور 1402 ساعت 14:402023-09-10سياسي

برگزاری مانورهای ساعت صفر افزایش می ‎یابد


مدیرکل مدیریت بحران استان زنجان از برنامه ریزی برای برگزاری مانورهای آمادگی بخش برای مقابله با بحران ها خبر داد و گفت: در این میان برگزاری مانورهای ساعت صفر هم به لحاظ کمی و کیفی افزایش می یابد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، عباس بابایی، مدیرکل مدیریت بحران استان زنجان ظهر امروز در جلسه ستاد مدیریت بحران استان با تشریح وضعیت مدیریت بحران در 193 کشور عضو سازمان ملل اظهار کرد: در این میان 67 کشور سازمان و وزارتخانه مخصوص این موضوع را دارند که ایران در بین کشورهای دارای ستاد که نیازمند هماهنگی بین بخشی است قرار دارد.

مدیرکل مدیریت بحران استان زنجان با تاکید بر پیگیری امور برای ایجاد آمادگی در راستای پاسخگویی به نیازها در مواقع بروز بحران افزود: در این راستا درخواست همکاری به ارگان ها ارائه شده است.

وی از برنامه ریزی برای برگزاری مانورهای آمادگی بخش برای مقابله با بحران ها خبر داد و گفت: برگزاری مانورهای ساعت صفر هم  به لحاظ کمی و کیفی افزایش می یابد.

بابایی با تاکید بر پرهیز از روزمرگی برای مواجه با بحران ها در حوزه مدیریت بحران افزود: در این حوزه توجه به هوشمندسازی امور هم باید مد نظر قرار گیرد.

مدیرکل مدیریت بحران استان زنجان تاکید کرد: بر اساس ابلاغیه کشوری، لای روبی نهرهای داخل شهری با شهرداری و بیرون شهر با آب منط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری مانورهای ساعت صفر افزایش می ‎یابد

برگزاری مانورهای ساعت صفر افزایش می ‎یابد