مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 شهریور 1402 ساعت 09:362023-09-19سياسي

تغییراتی که در لایحه برنامه هفتم توسعه رخ داد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان محمدرضا قاسمی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: دولت با تغییر رویکرد در تدوین  لایحه برنامه هفتم توسعه، برنامه ای با 118 ماده و 726 حکم به مجلس داد که این برنامه 118 ماده ای در کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی با تغییرات روبه رو شده است.

وی در ادامه گفت: پیش بینی می شود این تغییرات  در برنامه هفتم توسعه باعث ناترازی بودجه ای حدود 20 هزار هزار میلیارد تومان(20هزار همت)  می شود.

قاسمی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب بر لزوم کوچک سازی ساختار اداری دولت تاکید دارد افزود: در تغییرات لایحه برنامه هفتم ایجاد 15 دستگاه و نهاد دولتی جدید نیز در نظر گرفته شده است.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی اصفهان با اشاره به اینکه دولت در برنامه هفتم توسعه بدنبال این بود که هرساله نرخ مالیات بر ارزش افزوده را تا پایان برنامه هفتم  یک درصد افزایش دهد اما به ازای آن نرخ مالیات بر درآمد را سالیانه یک درصد کاهش دهد افزود: این موضوع نیز توسط مجلس حذف شد که باعث می شود مالیات بر درآمد باقی بماند اما مالیات بر ارزش افزوده، افزایش پیدا کند.

وی با بیان اینکه کمیسیون تلفیق مجلس بندی از لایحه برنامه هفتم  را حذف کرده است که بر اساس آن هرگونه تکلیف جدید به نظام بانکی مبنی بر پرداخت تسهیلات، بخشش سود، جرایم و وجه التزام، تهاتر بدهی بان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تغییراتی که در لایحه برنامه هفتم توسعه رخ داد

تغییراتی که در لایحه برنامه هفتم توسعه رخ داد