مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 شهریور 1402 ساعت 17:002023-09-19سياسي

امام جمعه جدید رودان معارفه شد +عکس


در آیینی با حضور نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان، معاون توسعه و منابع انسانی استانداری هرمزگان و فرماندار رودان، امام جمعه جدید این شهرستان معرفی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رودان، حجت الاسلام محمد عبادی زاده نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان و امام جمعه بندر عباس در این آیین  وظیفه یک امام جمعه را ترویج فضیلت های خوب مردم دانست و گفت: مردم ولایت مدار رودان همواره نمونه و الگویی برای هرمزگان بودند و تاریخ دوران دفاع مقدس فداکاری های جوانان رودان را فراموش نخواهد کرد.

وی افزود: شهدای بسیار از این دیار بویژه سردار شهید حاجبی در آسمان انقلاب می درخشند، مردم  رودان در عشق و محبت به اهل البیت سرآمد هستند و آنها  با عشق و محبت اهل البیت می شناسند.

  وی ادامه داد: مردم رودان عاشق ولایت هستند و قلب مشترک همه آنها عشق به رهبر معظم انقلاب اسلامی است که باید در این مورد به خود ببالیم.

نماز جمعه قرارگاه بصیرت افزایی است حجت الاسلام عبادی زاده تصریح کرد: در فرمایشات رهبر انقلاب یک خط مشی روشن شده است و آن این است که نماز جمعه قرارگاه بصیرت افزایی و وحدت و عشق به امت است و در هر شهری که نماز جمعه باشد نشانگر وحدت مردم است که در این کنگره هفتگی مردم حضور پیدا می کنند تا همه سیاست و عشق به اقدس الهی را بیاموزند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه جدید رودان معارفه شد +عکس

امام جمعه جدید رودان معارفه شد +عکس