مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 شهریور 1402 ساعت 15:302023-08-23سياسي

تاسیس نخستین شهرک 40 هکتاری تخصصی صنایع تبدیلی و کشاورزی در مازندران


مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی مازندران از تاسیس شهرک 40 هکتاری تخصصی صنایع تبدیلی و کشاورزی برای نخستین بار در استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساری، یاسر امینی بعدازظهر امروز به مناسبت هفته دولت در جمع خبرنگاران اظهار کرد: شرکت شهرک های صنعتی استان عملکرد خود را براساس منویات مقام معظم رهبری و برنامه ریزی کرده است.

وی افزود: شرکت شهرک های صنعتی استان مازندران در سال 1369 با یک دهه عقب ماندگی تاسیس شد، ما در حال حاضر در استان مازندان 40شهرک و ناحیه صنعتی با زیربنای 2هزار هکتاری داریم، 2هزار و 910 قرارداد با پیش بینی اشتغال 74هزار نفر انجام شد، هزار و 790 واحد بهره بردار با اشتغال 47هزار نفر در سطح استان مشغول به فعالیت و 207 واحد هم در مرحله نصب ماشین آلات و 570 واحد در مرحله نصب سوله هستند.

امینی خاطرنشان کرد: طی پیگیری دولت سیزدهم برای احیای واحدها، ضمن ارائه پیشنهاد تشکیل کارگروه احیا و افزایش ظرفیت تولید به ریاست استاندار و دبیری شرکت شهرک های صنعتی ارائه شد، این کارگروه نزدیک به 12جلسه به ریاست معاون امور اقتصادی استاندار مازندران با 140مصوبه برگزار که منجر به احیای 110 واحد صنعتی شد.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی مازندران یادآور شد: همچنین 130 واحد تملیکی بانک ها تعیین و تکلیف شد و این واحدها اقاله شد، همچنین 86هزار هکتار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاسیس نخستین شهرک 40 هکتاری تخصصی صنایع تبدیلی و کشاورزی در مازندران

تاسیس نخستین شهرک 40 هکتاری تخصصی صنایع تبدیلی و کشاورزی در مازندران