مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 شهریور 1402 ساعت 08:402023-09-18اقتصادي

تولید 11 هزار و 515 کیلوگرم عسل در محمودآباد


مدیر جهاد کشاورزی محمودآباد از تولید سالانه 11 هزار و 515 کیلوگرم عسل و فعالیت 36 زنبوردار در این شهرستان خبر داد.

- محمد هادی زاده در گفت و گو با ایسنا با اشاره به برگزاری جلسه هم اندیشی بررسی وضعیت و رسیدگی به مسائل و مشکلات زنبورداری در مدیریت جهاد کشاورزی محمودآباد، گفت: پرورش دهندگان زنبور عسل برای اسکان قانونی و جانمایی زنبورستان هایشان باید با نظارت و دریافت مجوز از مدیریت جهاد کشاورزی پس از دریافت استعلامات لازم از منابع طبیعی، محیط زیست و تعاونی زنبورداران شهرستان اقدام کنند.

وی افزود : استقرار کلنی های زنبور توسط پرورش دهندگان بومی و غیربومی زنبور عسل در هر نقطه ای از شهرستان باید پس از تأیید اداره منابع طبیعی و محیط زیست با مجوز جهاد کشاورزی انجام شود.

مدیر جهاد کشاورزی محمودآباد با اشاره به اهمیت استقرار کلنی های زنبورعسل با رعایت فواصل قانونی نسبت به سایر زنبورستان ها، خاطرنشان کرد: مدیریت ساماندهی و بروزرسانی آمار کلنی های مدرن و سنتی، صدور دفترچه زنبورداری، پرداخت تسهیلات بانکی، دستیابی به میزان تولید و شاغلین این بخش به صورت مستقم و غیرمستقیم در این بخش حائز اهمیت است.

وی با اشاره به میانگین تولید سالانه 11 هزار و 515 کیلوگرم عسل با کیفیت در این شهرستان، تصریح کرد : تعداد کلنی های تولید عسل این شهرستان د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید 11 هزار و 515 کیلوگرم عسل در محمودآباد

تولید 11 هزار و 515 کیلوگرم عسل در محمودآباد