مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 شهریور 1402 ساعت 15:402023-09-17اقتصادي

آرامش تولید و بازار با آزادسازی منابع ارزی کشور


یک کارشناس مسائل اقتصادی معتقد است که دسترسی بانک مرکزی به شش میلیارد دلار انتقالی به قطر برای چگونگی هزینه کرد آن، آثار روانی و ملموسی روی بازار ارز و مدیریت بهتر آن خواهد گذاشت و فشار را از روی تولید و بازار برخواهد داشت.

- یک کارشناس مسائل اقتصادی معتقد است که دسترسی بانک مرکزی به شش میلیارد دلار انتقالی به قطر برای چگونگی هزینه کرد آن، آثار روانی و ملموسی روی بازار ارز و مدیریت بهتر آن خواهد گذاشت و فشار را از روی تولید و بازار برخواهد داشت.

آرمان خالقی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: آزادسازی منابع ارزی ایران مسلما روی بازار ارز و سایر بازارهای موثر بر معیشت مردم و اقتصاد کشور تاثیر مثبتی خواهد داشت و شش میلیارد دلار مذکور در حساب شش بانک ایرانی در قطر است و بانک مرکزی از این طریق دسترسی کاملی به این منابع دارد و می تواند طبق توافقات صورت گرفت این مبلغ را در مواردی که نیاز دارد هزینه کند.

وی افزود: این اتفاق آثار روانی مثبتی در بازار و اقتصاد ایران دارد و ذهنیت مردم به این سمت و سو تغییر پیدا خواهد کرد که منابع ارزی تامین می شود و دولت کمبود منابع ارزی برای خرید مایحتاج عمومی از جمیه کالاهای اساسی و دارو ندارد.

این عضو هیات مدیره خانه صنعت معدن و تجارت ادامه داد: در این میان مسلما اولویت دولت نیز به سمت و سوی کالاهای اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آرامش تولید و بازار با آزادسازی منابع ارزی کشور

آرامش تولید و بازار با آزادسازی منابع ارزی کشور