موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - همسان سازي حقوق بازنشستگان - همسان سازي حقوق - تامين اجتماعي - بازنشستگان تامين اجتماعي - بازنشستگان تأمين اجتماعي - افزايش حقوق بازنشستگان - تأمين اجتماعي - باشگاه پرسپوليس - انتخابات رياست جمهوري - كانو اسپرينت - رييس كميسيون قضايي - يارانه آبان ماه - تراز گاز منفي - رييس شوراي شهر تهران - انتخابات رييس جمهوري - محمدابراهيم لاريجاني - امريه سربازي قوه قضاييه - برند لنو - طنز مهران مديري - يونس آباد - حوادث معدني - پمپ دنده اي

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 شهریور 1402 ساعت 10:252023-09-05سياسي

چرا می خواهند عبارت «ارشاد» از تابلوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی پایین بیاید؟


چندی است اخباری مبنی بر تغییر نام وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مطرح می شود و حالا با انتشار مطلبی در صفحه محمد سرشار مشخص شده که این تغییر با حذف عبارت «ارشاد» و جانشینی عبارت «تمدن» از نام این وزارتخانه انجام خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار هنر خبرگزاری فارس، شامگاه 30 مردادماه، محمدمهدی اسماعیلی با شرکت در برنامه گفت وگوی ویژه خبری تلویزیون به ارائه گزارشی درباره وضعیت فرهنگ و هنر پرداخت و اخبار جدیدی را از این وزارتخانه اعلام کرد.

شاید یکی از اخباری جالبی که از زبان وی مطرح شد، تغییر نام وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بود.

اسماعیلی در این باره گفته بود: در برنامه هفتم بحث بود که این کار را جلو ببریم.

دوستان در مجلس استقبال کردند.

بنای ما بر این است که با آن نگاه بلند انقلابی و بیانیه گام دوم و متناسب با نگاه های جدید در حوزه مدیریت فرهنگی، نامی را با دوستان مجلس و بر اساس لایحه هفتم انتخاب کنیم.

به نظرم تغییر مهمی خواهد بود که جهت گیری ها و رویاپردازی های مهم که لازمه فرهنگ و هنر است، پیشانی کار قرار گیرد و جهت دهی فعالیت ها به این سمت باشد.

اینکه قرار است انتخاب نام با چه رویکردی اتفاق بیفتد و اینکه از اساس چه تغییراتی مبتنی بر نام جدید اعمال می شود، سؤالی بود که از زمان اعلام همین خبر تاکنون برای اصحاب فرهنگ و هنر مطرح شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا می خواهند عبارت «ارشاد» از تابلوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی پایین بیاید؟

چرا می خواهند عبارت «ارشاد» از تابلوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی پایین بیاید؟