مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 شهریور 1402 ساعت 11:452023-08-24سياسي

200نفر زمین ویژه طرح افزایش جمعیت را در استان سمنان دریافت کردند


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان گفت: 200 نفر از متقاضیان دارای سه فرزند و بیشتر واجد شرایط دریافت زمین نهضت ملی مسکن، تاکنون زمین خود را دریافت کرده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، احمد ریواده صبح پنجشنبه در دیدار مسئولان دولتی استان سمنان با نماینده ولی فقیه در سمنان به میزبانی دفتر وی، پیرامون قانون جمعیت و تسهیلگری در این زمینه، بیان کرد: 200 نفر از متقاضیان دارای سه فرزند و بیشتر واجد شرایط دریافت زمین نهضت ملی مسکن، تاکنون زمین خود را دریافت کرده اند.

وی در دیگر بخش سخنان خود با بیان اینکه در راستای تاکید استانداری بر استفاده از مردم و حلقه های میانی، مشارکت گروه های مردمی در سایه برنامه های هفته دولت دیده شده است، افزود: در حوزه امنیت، استان سمنان دارای امنیت پایدار است، در جرایم و وقایع امنیتی مهم شاخص های ما کاهشی است.

معاون استاندار سمنان با بیان اینکه در حوزه فضای کارگری نیز با مسأله ای در استان مواجه نیستیم، بیان کرد: در حوزه دانشجویی نیز استان سمنان توانست رتبه دوم کشور را کسب کند.

ریواده با بیان اینکه در بحث جمعیت نیز خوشبختانه شاخص های جمعیتی چهار ماهه اول در استان سمنان امیدوار کننده است، گفت: دولت تلاش دارد تا بتواند در زمینه تسهیل گری جمعیت اقدامات مثبتی را انجام دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

200نفر زمین ویژه طرح افزایش جمعیت را در استان سمنان دریافت کردند

200نفر زمین ویژه طرح افزایش جمعیت را در استان سمنان دریافت کردند