مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 شهریور 1402 ساعت 09:312023-08-30سياسي

دستورالعمل پیاده روی جاماندگان اربعین تدوین می شود


محمد بشارت سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان ری در گفت وگو با خبرنگار فارس در ری در خصوص برنامه ریزی های انجام شده برای برگزاری مراسم پیاده روی جاماندگان اربعین اظهار کرد: تشکیل جلسات ستاد اربعین از تیر ماه شروع شده و با بررسی کیفیت مراسم سال های گذشته، نقاط قوت و ضعف شناسایی شد و امسال با اضافه شدن 2 کمیته جدید به ذیل ستاد اربعین، کمیته های 12 گانه فعال شده اند.

وی با بیان اینکه امسال کمیته های آمار و مدیریت بحران به ستاد اربعین اضافه شده است، گفت: کمیته آمار به منظور برآورد آمار جمعیتی و آمار مواکب و موارد دیگر ایجاد شده است چون در سال های گذشته آمار دقیقی از لحاظ میزان جمعیت نداشتیم و همچنین کمیته مدیریت بحران نیز برای اولین بار به منظور پوشش حوادث احتمالی ایجاد شده است.

سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان ری افزود: جلسه ستاد استانی با حضور استاندار تهران و فرماندهان سپاه های محمد رسول الله(ص) و سیدالشهدا(ع) استان تهران و پلیس راهور و فاتب برگزار شده و بخشی از کار توسط استان انجام خواهد شد زیرا حضور بیش از 4 میلیون نفر در این مراسم پیش بینی می شود و میزبانی از این میزان جمعیت باید با مشارکت همه دستگاه ها باشد.

بشارت با اشاره به اینکه مراسم پیاده روی اربعین در مسیر نجف تا کربلا بزرگترین اجتماع پیاده روی است، تصریح کرد: مراسم پیاده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستورالعمل پیاده روی جاماندگان اربعین تدوین می شود

دستورالعمل پیاده روی جاماندگان اربعین تدوین می شود